Zostań operatorem kart przedpłaconych m. in. do budek korzystając z najlepszego systemu dostępnego na rynku…
Najlepszy system, który pozwoli Twojej firmie świadczyć usługi telekomunikacyjne w systemie kart przedpłaconych (np. dla osób korzystających z samoinkasujących aparatów telefonicznych) Zaletami systemu PikaIVR są następujące jego funkcjonalności: 1. dowolna liczna obsługiwanych kont abonentów/kart 2. wbudowane Biuro Obsługi Abonenta (BOA) 3. dowolna liczba linii miejskich wchodzących do systemu 4. dowolna liczba linii miejskich wychodzących z systemu z możliwością ustalenia dla każdej z nich linii zapasowych ( np. z powodu awarii linii pierwotnej) 5. wbudowanie mechanizmu zabezpieczenia kont abonentów m.in. przez: - uniemożliwienie wybrania „łatwego” PIN-u - moduł blokady konkretnego numeru karty po numerach przychodzących (CLIP) w przypadku prób nieautoryzowanego połączenia z tym kontem abonenta - zabezpieczenie przelewów środków pomiędzy kartami w formie ustawionego przez samego abonenta – po autoryzacji przez Biuro Obsługi Abonenta – dobowego limitu przelewów 6. możliwość ustawienia dowolnych komunikatów dla abonentów (indywidualnych i grupowych) 7. możliwość tworzenia indywidualnych notatek o abonentach 8. możliwość nagrywania rozmów realizowanych przez abonentów – to jest indywidualne ustawienie dla każdego z kont abonenta 9. codzienny backup całego systemu 10. system pracujący w formie klastra serwerów co gwarantuje jego nieprzerwane działanie 11. ustawienia indywidualne dostępnych opcji dla pracowników Biura Obsługi Abonenta Operatora, w panelu obsługi systemu PikaIVR ( role: Administrator, Nadzorca, Pracownik BOA itp.) 12. system statystyk realizowanych połączeń abonenckich oraz pracy BOA 13. indywidualny publiczny adres IP dla ustawień linii miejskich oraz w panelu obsługi BOA (co umożlwia możliwość przypisania własnej domeny internetowej) 14. rozbudowany system logowania zdarzeń na koncie Abonenta (m.in. o próbach logowania innych zdarzeniach na koncie) 15. możliwość integracji z systemem płatności natychmiastowych PayU, 16. pobieranie wyciągów bankowych w celu doładowania kont Abonenckich 17. moduł pozwalający automatycznie doliczyć do kont Abonentów polecających innym osobom (nowym Abonentom) korzystanie z usługi określoną procentowo kwotę od każdej wpłaty (np. poprzez PayU, przelew bankowy) dokonanej na rzecz takiego nowego Abonenta. 18. ewentualnie – moduł umożliwiający wykonywanie połączeń wychodzących tylko Abonentom, których tożsamość została zweryfikowana. 19. możliwość utworzenia dowolnych modułów według potrzeb Operatora Telekomunikacyjnego. System Pika IVR zainstalowany jest na serwerach Pika Polska a operatorzy z niego korzystający zyskają dostęp do niego w formie SaaS. |
Koszt korzystania z systemu PikaIVR: 1. wdrożenie indywidualnych ustawień startowych (ustawień linii miejskich wchodzących, wychodzących, logotypu firmy , uruchomienie kont dostępowych do panelu dla pracowników Biura Obsługi Abonenta operatora, uruchomienie kont Voip dla aparatów telefonicznych konsultantów BOA) - 1500zł/ jednorazowo 2. koszt dostępu do systemu- 250zł/miesięcznie 3. Opłata za każde uruchomione konto Voip dla aparatów telefonicznych konsultantów Biura Obsługi Abonenta – 100zł/miesięcznie 4. Opłata 0,01 zł za każdą minutę połączeń przychodzących do systemu PikaIVR rozliczone miesięcznie (możliwość negocjacji tej stawki w zależności od wolumenu ruchu przychodzącego) Podane powyżej kwoty są kwotami netto Ponadto istnieje możliwość podpisania z operatorem telekomunikacyjnym Pika Polska umowy o świadczenie tranzytu rozmów z systemu PikaIVR do krajowych i zagranicznych sieci telekomunikacyjnych po bardzo atrakcyjnych stawkach za minutę połączenia rozliczonych za realny czas rozmów bez żadnego miesięcznego abonamentu za utrzymanie traktu. Więcej informacji: biuro@pikapolska.pl |